Известие

Collapse
No announcement yet.

Запалване-трудно или от 2-ри опит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Запалване-трудно или от 2-ри опит

    Колеги от поне 2-3 месеца паля трудно на бензин (имам и АГУ разбира се).Зимата беше ОК - палеше винаги от раз но сега вече като не е работила повече от 2-3 часа след като дам на контакт чувам помпата след което завъртам припалва и до там,втория опит е 4-5 секуди въртене и хоп пали.Проверих дюзите - правят мъгла както си е по книга т.е. не пикаят.Проверих ТПС - няма прескачане на писти.Дебитомера мисля си работи понеже като му издърпам кабела рабтата на мотора се променя и светва чек.Моторчето за празен ход ако не работи , е сигурно че няма да работи и на газ.Свещите са сменени преди месец (Бош FR5DC) мога да твърдя че са истински , купих ги от Авел Трейд.Проблема с паленето си го имаше може би месец преди това.Бензин стига до рейката че да те удави.

    Знам че има регулатор на горивото точно под всмукателния колектор, може ли да е от него?

    Интересен факт е че като запали един път на бензин , последващото палене е безпроблемно т.е. 100 пъти да врътна пали като нова.

    Дайте идеи щото проблема не е сериозен а е нещо дребно.Може да ми кажете и къде в Пловдив да мина една диагностика да видя кво ми е състоянието.
    Lancia Lybra 1.9 JTD 105

  • #2
    Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
    Колеги от поне 2-3 месеца паля трудно на бензин (имам и АГУ разбира се).Зимата беше ОК - палеше винаги от раз но сега вече като не е работила повече от 2-3 часа след като дам на контакт чувам помпата след което завъртам припалва и до там,втория опит е 4-5 секуди въртене и хоп пали.Проверих дюзите - правят мъгла както си е по книга т.е. не пикаят.Проверих ТПС - няма прескачане на писти.Дебитомера мисля си работи понеже като му издърпам кабела рабтата на мотора се променя и светва чек.Моторчето за празен ход ако не работи , е сигурно че няма да работи и на газ.Свещите са сменени преди месец (Бош FR5DC) мога да твърдя че са истински , купих ги от Авел Трейд.Проблема с паленето си го имаше може би месец преди това.Бензин стига до рейката че да те удави.

    Знам че има регулатор на горивото точно под всмукателния колектор, може ли да е от него?

    Интересен факт е че като запали един път на бензин , последващото палене е безпроблемно т.е. 100 пъти да врътна пали като нова.

    Дайте идеи щото проблема не е сериозен а е нещо дребно.Може да ми кажете и къде в Пловдив да мина една диагностика да видя кво ми е състоянието.
    И аз имам такъв проблем 1:1 след като ми "поправиха" Виалето в София. Но вече му свикнах стана почти година така
    Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
    Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

    Comment


    • #3
      а кабелите за свещите демек проводниците за високо напрежение сменявани ли са въобще скоро защото и те са консуматив на 70-80х.к
      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

      Comment


      • #4
        При мен 4 от 8 са нови.Не е проблем да ги сменя понеже не са кой знае колко пари.Чувал съм за цени от 240 лв. и нагоре и казвам че същите кабели 1:1 ги има и за по до 10 лв. на брой в АвелТрейд.Казвам до 10 понеже всеки кабел е с различна дължина и ако не се лъжа са по 5 килоома.Не се правя на тарикат да НЕ дам 240+ лв. за кабели както от една тема видяхме че за супер просто реле се искат 22 кинта при положение че го има за 2-3.

        В допълнение:Ако кабелите са си заминали няма ли да има гърмежи?Все пак карам на евтиното гориво.
        Lancia Lybra 1.9 JTD 105

        Comment


        • #5
          Смени си горивния филтър.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
            Смени си горивния филтър.
            ако е наскоро сменен?
            при мен е подобно - филтъра ми е на 2-3к км да е макс. Стария беше зле и беше на година и половина. При мен труднот палене започна след като инжекторите бяха на чистене на стенд! След като ги вкараха в нормите, оттогава колата пали трудно първия път или ако е оставена повече от 5-10 мин, после пак е с доста въртене!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Бош FR5DC

              това не е ли много студена свещ за този мотор

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                ако е наскоро сменен?
                при мен е подобно - филтъра ми е на 2-3к км да е макс. Стария беше зле и беше на година и половина. При мен труднот палене започна след като инжекторите бяха на чистене на стенд! След като ги вкараха в нормите, оттогава колата пали трудно първия път или ако е оставена повече от 5-10 мин, после пак е с доста въртене!
                Уф..добре. Спирам да се обаждам.

                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                Бош FR5DC

                това не е ли много студена свещ за този мотор
                Какво е БОШ ? Щото Денсо, Ен Же Ка, Беру, в миналото и Голдън Лодж знам какво е, ама Бош...
                Last edited by robygas; d.m.y г., 17:06.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  На Милена колата е с такива свещи и работи просто чудесно ... Преди беше с Beru и си имахме разправии с тях ... Отварях капака на свещите на всеки 3 дена за да ги притягам - без майтап - разхлабваха се Beru-то след няколкочасова натоварена работа (демек прегряване) ... Така и не си обясних защо ?!?
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                    На Милена колата е с такива свещи и работи просто чудесно ... Преди беше с Beru и си имахме разправии с тях ... Отварях капака на свещите на всеки 3 дена за да ги притягам - без майтап - разхлабваха се Beru-то след няколкочасова натоварена работа (демек прегряване) ... Така и не си обясних защо ?!?
                    Моята я взех с Беру и бяха като заварени, даже строших една менте тресчотка в опит за развиване. Настоящите са същите и такива драми не съм имал. Странно и необяснимо наистина.

                    П.С. По същият начин\не пали от раз\ ми е правила номера с резисторното Денсо. Като го направи втория път и заминаха подарък за един голф.
                    Last edited by TRENDi; d.m.y г., 19:24. Основание: Добавка
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=robygas;735161]Уф..добре. Спирам да се обаждам.
                      не, нямах това предвид - имах предвид написаното от мен като питане, защото не съм открил причината за това поведение при палене...
                      А и имам уважение към хората с опит!
                      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:24.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #12
                        Точно от опит го споделих. Всичко изброено до тук може да е вярно. Обикновено по пътя на логиката това е проблем с хранителната система /поне според мен/, като почнеш помпа, филтър, дюзи ненормална работа на клапана за обратно гориво. Лошото е, че се диагностицира трудно, продължително и е почти невъзможно да посочиш точната причина.
                        Преди година си купих една 155-ца просто защото ми писна да я гледам на улицата от 6 мес. Келеша от когото я взех се беше постарал да я доведе до външен и вътрешен вид само за Надин. Не говоря за състояние на двигател, скорости или окачване- там си беше супер, а за това, че без видима причина или някакъв удар кората си приличаше на канче. Само няколко примера макар и да съм може би досаден:

                        Почти нямаше елемент от ламарините без забележки- драскотини, леко вдлъбнато...
                        Без огледала- на мястото им бяха "Имплантирани" някакви универкални, моделирани с ножовка и хванати с дърводелски рапидки външно.
                        Три счупени външни дръжки и две не работещи брави.
                        Неработещо централно, ел.стъкла, чистачки, климатроник.
                        Продънено серво и одрязани тръби на климатика.
                        Липсващи мигачи и едната лайсна под фара.
                        Предна броня на парчета и задна само половината.
                        Най гот обаче беше задния капак на който се мъдреше нещо като спойлер. В последствие разбрах, че човека е вложил много старание да го издялка от трупче и да го залепи с дърводелско лепило "Момент". Всичко това заедно с единия калник и половината врата беше пръскано със спрей черен мат предварително подготвено с дърводелска шкурка- явно останала от спойлера.
                        Имаше още доста неща включително и изгорялата бензинова помпа заради която колата седеше на 100м. от сервиза.

                        Не знам защо толкова се отплеснах. Това всичкото и още много други дреболий отдавна е оправено. Сменен е и целия салон, но след всичките играчки-Дюзи, помпа, бобини, кабели, нови свещи и каквото се сетите, тая кола се оправи с паленето от втори път само със смяна на горивен филтър. Като я взех го свалях и ми се видя читав... но проблема си остана докато не се смени.
                        Та така драги ми читателю.

                        А сега изглежда така:
                        Attached Files
                        Last edited by robygas; d.m.y г., 18:11.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #13
                          Колеги свещите са точно FR5DC на БОШ по каталог както си трябва.За въздушния филтър сега забелязах че е на 12000 км.Ще го сменя но не вярвам от това да е.Проверих дюзите , свалих рейката надух я и една по една дюзите + , - 12V - идентично всички си правят мъгла.Бензин в рейката имаше и то под налягане а колата не беше палена почти 24 часа (за мен тва 24 часа е дълго време без да я запаля).От това ме навежда на мисълта да видя какво е положението с този рагулатор на горивото но като го гледам къде е наврян направо не ми се започва.Идва ми и една друга идея на акъла а именно: да оставя бензиновата помпа да работи постоянно.Благодаря на колегата Робигаз за мненията.Откакто съм с тази кола на майстор в сервиз не съм я карал и смятам и да не я карам.
                          Lancia Lybra 1.9 JTD 105

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
                            Колеги свещите са точно FR5DC на БОШ по каталог както си трябва.За въздушния филтър сега забелязах че е на 12000 км.Ще го сменя но не вярвам от това да е.Проверих дюзите , свалих рейката надух я и една по една дюзите + , - 12V - идентично всички си правят мъгла.Бензин в рейката имаше и то под налягане а колата не беше палена почти 24 часа (за мен тва 24 часа е дълго време без да я запаля).От това ме навежда на мисълта да видя какво е положението с този рагулатор на горивото но като го гледам къде е наврян направо не ми се започва.Идва ми и една друга идея на акъла а именно: да оставя бензиновата помпа да работи постоянно.Благодаря на колегата Робигаз за мненията.Откакто съм с тази кола на майстор в сервиз не съм я карал и смятам и да не я карам.
                            Незнам аз стигам доизвода че ако си погледнал тези неща а именно филтри - бензинов въздушен итн както и бенз помпа свещи итн. няма да е лошо да почистиш дросела а и също така да направиш един реглаж на клапаните.
                            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Уф..добре. Спирам да се обаждам.



                              Какво е БОШ ? Щото Денсо, Ен Же Ка, Беру, в миналото и Голдън Лодж знам какво е, ама Бош...
                              Бош е инжектиплякторче с инплансираща се манолейка,още известно като хипотигрово парабурдабурче!Айде стига се правете на професори.Имах по-рано 155 2,0 верижна,точно с тия свещи си работеше супер.Айде сега обясни ми свещ за газ какво е?Щото по тая логика има свещи за извънградско,свещи за планинско и т.н.
                              -Относно проблема на колегата,мисля,че се корени в недобре работеща сонда Ламбда.Диагностика му е майката,имах същите симптоми на 155-цата навремето.А ако проблема го прави на газ,да хвърли ловатото и да си купи изпарител.

                              ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:27 ----------

                              Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                              Незнам аз стигам доизвода че ако си погледнал тези неща а именно филтри - бензинов въздушен итн както и бенз помпа свещи итн. няма да е лошо да почистиш дросела а и също така да направиш един реглаж на клапаните.
                              Няма да е зле да смени и ризи,бутала и сегменти.А също така да провери основните лагери,водните съединения и семерингите.Страшно е тука...

                              ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

                              Ако проблема го прави само на газ,колега,хвърли ловатото и си купи изпарител(Виале,Ланди Хартог,Стефанели или Ренцо Ланди)!
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment

                              Working...
                              X